Total Pageviews

Saturday 19 November 2011

Aktiviti PJK - Bowling anak kampung!


REFLEKSI ==> Beginilah semangat kesukanan yang telah ditunjukkan oleh murid-murid  saya dari kelas tahun 3. Kalau ikutkan saya pada hari itu mengajar aktiviti lain, tetapi atas permintaan mereka yang teringin sangat bermain bowling, maka saya dengan sedikit idea yang kreatif mencadangkan bermain bowling dengan cara seperti dalam video di atas. Memang agak kelakar dan nampak banyak kekurangannya,namun kami semua gembira dan proses pengajaran dan pembelajaran terlaksana dengan lancar. Tiada sebarang masalah saya hadapi untuk mengajar dan menguasai kelas ini kerana bilangan mereka yang hanya 5 orang. Diharap rakan-rakan blog sudi memberi komen atau pendapat, bagaimana cara terbaik lagi yang boleh saya lakukan untuk anak-anak didik saya merasai suasana bermain bowling dengan lebih menyeronokkan daripada sekarang.

No comments:

Post a Comment